Nová kampaň České spořitelny

Česká spořitelna spustila novou kampaň s cílem motivovat klienty k využívání online účtu a poradenství v rámci digitálního bankovnictví George. Kampaň běží v televizi, online kanálech, na streamovacích platformách a v rámci sociálních sítí, kde se do ní zapojí řada influencerů.

Česká spořitelna spustila se začátkem roku 2024 novou kampaň, v níž říká, kolika klientům už pomáhá s péčí o jejich finanční zdraví a také o kolik korun si klienti průměrně za posledních 12 měsíců přilepšili. Cílem kampaně, která probíhá do konce března, je motivovat nové i stávající klienty k využívání online účtu a poradenství v rámci digitálního bankovnictví George. „S finančním zdravím pomáháme už víc než dvěma milionům klientů, kterým jsme za poslední rok pomohli zlepšit finanční zdraví v průměru o 7.254 Kč. Jsme největší bankou zaměřenou na osobní poradenství v Česku a v kampani proto zdůrazňujeme různorodost našich klientů a jejich potřeb,“ říká Monika Hovorková, šéfka značky a komunikace České spořitelny. Kampaň běží v televizi, online kanálech, na streamovacích platformách a v rámci sociálních sítí, kde se do ní zapojí řada influencerů. Česká spořitelna v rámci kampaně také využije takzvaná adresabilní videa. „Ve spolupráci s naší komunikační agenturou Wavemaker využíváme vůbec poprvé tuto technologii, která umožňuje přizpůsobit obsah i čas a způsob doručení online videí přirozeným preferencím jednotlivých klientů. Připravili jsme desítky variant našeho online spotu, které budeme klientům zobrazovat na základě jejich přirozeného online chování a jejichž obsah je personalizovaný, aby klientům doporučil nejrelevantnější produkt či službu pro zlepšení jejich finančního zdraví,“ přibližuje Hovorková. Součástí komunikačního mixu jsou i outdoorové reklamní plochy, billboardy, LCD obrazovky v rámci pobočkové sítě a prostředky hromadné dopravy včetně kompletního brandingu přestupní stanice Muzeum pražského metra. Kampaň připravil tým pod vedením Tomáše Novotného a Jakuba Hereše z VML a Terezy Svěrákové a Tomáše Dvořáka z OAK Prague. Spot produkovala společnost Bistro Films v čele s režisérským duem Wolfberg. „Zvlášť velkou pozornost jsme věnovali castingu a kostýmům, spolu se svícením vytváří moderní a hravou atmosféru, které jsme chtěli docílit,“ doplňuje k formální stránce spotu Tomáš Novotný.
Sdílet:
Zpět na blog