Lukáš Klimčák a jeho úspěch se sklem
Lukáš Klimčák založil značku Klimchi a jeho stolní a nápojové sklo se skvěle prodává ve Velké Británii. Jeho tým se nedávno dozvěděl, že jejich sklo bylo použito ve filmovém trháku roku 2023.
Lukáš Klimčák, původem z Prahy, založil značku Klimchi před pěti lety. Po studiích v Rakousku, Finsku a na University College v Londýně se rozhodl věnovat výrobě stolního a nápojového skla. Jeho výrobky jsou velmi úspěšné ve Velké Británii a nedávno se dozvěděl, že jeho sklo bylo použito ve filmovém trháku roku 2023. Klimčák věří, že je důležité obnovit dobré jméno českého umění v zahraničí a rozhodl se věnovat práci se sklem. Tématu se začal věnovat během studií světelného designu v Londýně a postupně se do něj stále více ponořoval. Původně plánoval být digitálním nomádem, ale nakonec se rozhodl založit vlastní firmu zaměřenou na výrobu barevného skla.
Sdílet: