Aktuality

Novinky z oblasti internetu, mobilních technologií, reklamy, maloobchodu a televizního vysílání.

Jak se připravit na budoucnost ochrany dat v roce 2024? Jak zabezpečit uživatelská data v éře končících cookies a rostoucích regulačních požadavků, popisuje Luboš Komjati z agentury TRKKN Czech. Možnosti mediálního nákupu: co, proč a za kolik? Setkání VISIčtvrtek nabídlo ukázky efektivně zrealizovaných reklamních kampaní z pohledu odlišných segmentů, rozdílných mediálních kanálů i různě nastavených rozpočtů. Více než polovina Čechů nakupuje přímo přes sociální sítě. Až 69 % Čechů nakupuje na internetu, 56 % přes sociální sítě. Pravidelně nakupující objednají online více než čtyři balíky měsíčně. Iniciativa „Pozor! Křehké“ upozorňuje na křehkost vinařství. Vinaři spolku Dunajovské kopce spustili iniciativu „Pozor! Křehké“ , jež upozorňuje na hrozby, kterým musí vinařství čelit. Německá neplacená televize DF1 oznámila tento týden dvě významné sportovní akvizice. Stanice vysílá v HD rozlišení do celé Evropy nekódovaně ze satelitu Astra na pozici 19,2 stupně. Dvě velké premiéry českých snímků čekají v následujících dnech předplatitele videotéky Netflix. Canal+ odstranila z nabídky Skylink Live TV sekci věnovanou obsahu pro diváky od 18 let dostupnou přes chytré televizory. Operátoři Vodafone a T-Mobile zatím nemají v nabídce program Nova Sport 5, jejímž hlavním tahákem jsou závody Formule 1. Ve středu pak Nova oznámila, že na Nova Sport 6 zařazuje UFC. Při příležitosti zahájení vysílání nového tematického kanálu Sporty TV provedla společnost Vodafone i několik změn ve své kabelové nabídce. Slovenský operátor UPC SK informoval, že byl Českou televizí vyzván, aby odebral ze své nabídky stanici ČT sport.
Sdílet:
Zpět na blog